درمان و رهاسازی ۱۴ پرنده آسیب دیده در استان گلستان در سه ماهه نخست سال ۹۳ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
بازدید : 430
نویسنده : kaveh

Animal-Rights-Watch-ARW-7719

دیده بان حقوق حیوانات: با اطلاع رسانی و همکاری دوستداران محیط زیست در شهرستان علی آباد کتول ، حیواناتی از جمله: سارگپه، دلیجه، گاوچرانک ، جغد جنگلی ، بوتیمار و کلاغ از مرگ حتمی نجات یافته و در طبیعت رهاسازی شده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، این پرندگان با همکاری طبیعت دوستان و همیاران محیط زیست شهرستان علی آباد کتول به مرکز این اداره تحویل داده شدند و پس از تیمار و مداوا در عرصه های طبیعی این شهرستان رها شدند .
در طول سال حیوانات وحشی که در مناطق مختلف استان دچار حادثه شده و زخمی می گردند توسط محیط بانان زحمتکش محیط زیست و یا علاقمندان به حیات وحش به اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان و واحد های تابعه منتقل شده و پس از معالجه و نگهداری تا زمان بهبودی ، دوباره به زیستگاه خود بازگردانده شده و در آنجا رها سازی می شوند .
بر این اساس به اطلاع مردم شریف و طبیعت دوست استان می رساند که در صورت برخورد با پرندگان و حیوانات وحشی سالم یا زخمی می توانند به طور شبانه روزی به واحدهای تابعه در شهرستانها و یا اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان با شماره  ۱۵۴۰ و ۵۵۴۵۴۶۳ به صورت شبانه روزیتماس حاصل نمایند .




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








من در این وبلاگ که از سایت www.arw.ir تغذیه می شود. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم. کبی برداری از مطالب سایت تنها با درج منبع قانونی می باشد. با تشکر
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی
پی کو باکس
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دیده بان حقوق حیوانات و آدرس arw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پی کو باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی